FANDOM

Virgilia
ワルギリア
Wal a11 default 1.png
Charakterystyka
Imię Publius Virgillia Maro
Płeć Kobieta
Wiek 1000+
Tytuły Wiedźma Kresu
Kolor włosów Srebrne
Kolor oczu Niebieskie
Rasa Wiedźma
Pierwszy raz w Banquet of the Golden Witch
Seiyū Kikuko Inoue

Virgilia ( ワルギリア, Warugiria) to poprzednia posiadaczka tytułów Beatrice i Bezkresnej Wiedźmy. Jest mentorką bardziej znanej, obecnej Beatrice. Nie wiadomo, jak brzmiało prawdziwe imię Virgilii, gdyż obecne przyjęła po przekazaniu tytłu swej uczennicy. Po raz pierwszy pojawia się w Banquet of the Golden Witch.

WyglądEdytuj

Jest dorosłą kobietą o długich, srebrnych włosach. Ubrana jest w elegancką, czarną suknie i kapelusz ozdobiony różami. Przez ramię przerzuconą ma złotą szarfę z symbolem rodziny Ushiromiya. Jej postawa wyraża chłód i spokój. Ma stalowoniebieskie oczy, jednak przymyka je często, przez co trudno zdefiniować jest ich kolor.

CharakterEdytuj

Virgilia posiadała ogromną moc, jednak po przekazaniu tytułu Beatrice stała się Wiedźmą Końca. Wierzyła, że magii należy używać, by pomagać ludziom i przynosić im szczęście. Miała również nadzieję, że Beatrice pójdzie w jej ślady. Gdy tak się jednak nie stało, zgodziła się pomóc dawnej podopiecznej w zwycięstwie nad Battlerem, udając, że staje po jego stronie.

HistoriaEdytuj

Pierwszy raz widzimy Virgilię jako służącą w domu Beato, która opowiada jej o magii i zgadza się przyjąć ją na naukę. Możliwe, że późniejsza arogancja Złotej Wiedźmy wobec mistrzyni wynika właśnie z tego, iż Virgilia niegdyś jej służyła.

Gdy Virgilia wkracza na Rokkenjimę, by stoczyć walkę z dawną uczennicą, przemienia się z Chiyo Kumasawy. Można z tego wywnioskować, iż to właśnie Chiyo jest jej ludzkim "ja".

CiekawostkiEdytuj

  • Zazwyczaj oczy ma zamknięte, a jeśli je otwiera,  to tylko do połowy. Raz otworzyła je dostatecznie szeroko by można określić ich prawidłowy kolor.
  • Początkowo, w serii miał wystąpić chłopak o imieniu Virgilius, lecz zaniechano tych planów. Virgilius został zmieniony w Erikę, a imię zmodyfikowano na kobiece i obdarowano nim wiedźmę Virgilię.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki