FANDOM

200px-Fea a11 def1

Tohya Hachijo, a raczej Ikuko Hachijo jest bardzo tajemniczą osobą, piszącą o morderstwach na Rokkenjimie. Jest również ludzką formą wiedźmy Featherine Augustus Aurora.

Pisarka w tworzeniu swoich dzieł opiera się głównie na listach napisanych przez Marię.

RelacjeEdytuj

WyglądEdytuj

Ikuko to młoda kobieta o purpurowych włosach do pasa. Nosi brązową suknię bez ramiączek z plisami, żółtą wstążkę spięte zielonym klejnotem. Ponadto nosi kurtkę w kolorze świetlistym.

Rola w GrachEdytuj

Dawn of the Golden WitchEdytuj

Ukończyła rękopis Świtu, wręczając go Ange do przeczytania.

Twilight of the Golden WitchEdytuj

Decyduje się pomóc Bernkastel w przygotowaniu ogromnego przyjęcia, mającego odkryć sekrety Rokkenjimy całemu światu, po odkryciu pamiętnika Evy. Pod koniec, wycofuje się z tego pomysłu, zostawiając tajemnice nierozwiązaną.

CiekawostkiEdytuj

  • Imię Tohya Hachijo (八城 十八) zawiera w sobie dwie gry słów.
    • Alternatywnym czytaniem kanji w Hachiyo jest "yashiro". Razem z honoryfikatorem o powstaje "Oyashiro", czyli imię pod którym ukrywała się Hanyū Furude z serii Higurashi no Naku Koro ni.
    • Tohya (十八) złożona jest z numerycznego kanji i oznacza liczbę 18. Dzieląc Oyashiro na sylaby (O-ya-shi-ro), każda z nich odpowiada czytaniu poszczególnych liczb (0, 8, 4 i 6), które dodane do siebie tworzą liczbę 18.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki