FANDOM

Shannon (紗音?) ale jej prawdziwe imię brzmi Sayo (紗代) to młoda służąca na wyspie. Jest starszą siostrą Kanona, narzeczoną George'a, kiedyś podkochiwała się w Battlerze. Ma szesnaście lat. Jedna z osobowości Yasu.
200px-Shannon4

Shannon

WyglądEdytuj

Shannon to młoda kobieta z krótkimi brązowymi włosami i błękitnymi oczami. Nosi biały beret i strój pokojówki. Na jej lewym udzie widnieje herb rodziny Ushiromiya. Posiada także ogormny biust (szczególnie doceniany przez Battlera).

RelacjeEdytuj

CharakterEdytuj

Jest jedną z najdłużej pracujących ludzi zatrudnionych przez Kinzo. Ma przyjazne relacje z resztą wnuków seniora Ushiromiya. Shannon wierzy w Beatrice i jej przekleństwa, zawsze uważa, aby nie obrazić Wiedźmy lub legendy o złocie. Jest trochę nieśmiała, posłuszna  i zdarza jej się często zarumienić. Szczególnie jeśli chodzi o George'a. Raczej spokojna i grzeczna dziewczynka. W dodatku ciepła i opiekuńcza.

HistoriaEdytuj

Legend of The Golden WItchEdytuj

Shannon jest ukazana po raz pierwszy, gdy zaprasza Jessicę i Battlera, wraz z Marią i Georgem na obiad. Od razu Battler zauważa, że od ostatniego razu wypiękniała, a szczególnie podoba mu się jej biust...

Potem zostaje zaproszona przez George'a do gry. Widać następnie próbę zaproszenia brata, Kanona. Tej samej nocy George oświadcza się Sayo. O północy Shannon patroluje korytarze. Rano zostaje znaleziona w składziku z rozdartą twarzą. Prawdopodobnie przyjęła oświadczyny Ushiromiya, gdyż miała pierścionek na palcu. Do końca życia wierzyła, że feralnej nocy widziała złotego motyla w korytarzu.

Status

Nie żyje.

WspomnieniaEdytuj

Legend of The Golden WitchEdytuj

Jej ciało zostało ukryte w składziku, w różanym ogrodzie. Wierzono, że bok jej glowy został oszpecony po śmierci. Jest dobrze. Każdy będzie wskrzeszony w Złotej Krainie.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki