FANDOM

Rudolf.png

Rudolf Ushiromiya

Rudolf Ushiromiya (右代宮 留弗夫 Ushiromiya Rudorufu?) to trzecie dziecko Kinzo i drugi jego syn. Ma około 40 lat.

RelacjeEdytuj

WyglądEdytuj

Rudolf ma brązowe włosy z metalicznym połyskiem i oczy takiego samego koloru. Nosi granatową marynarkę, spodnie do kompletu i białe buty. Godło rodziny Ushiromiya nosi na spodniach i kołnierzu. Pod marynarką nosi czarną koszulę i biały krawat. W brustaszy ma bordową poszetkę.

CharakterEdytuj

Rudolf ma zmienny charakter. Raz chłodny ojciec, zajmujący się tylko nową żoną, a drugi raz psychopata ze strzelbą. Jako cel obiera sobie niepozwolenie na stratę majątku ojca przez Kraussa. Razem z Evą ustalają warunki najstarszemu bratu, pokazuje, że chce mieć dobrą pozycję w rodzinie. Ma niezbyt dobre relacje z synem, widać że bardziej zależy mu na Kyrie. Owocem ich miłości jest mała Ange. Sam Battler mówi: ... wtedy kiedy wkurzyłem się na ojca i rzuciłem nazwisko Ushiromiya?. Rudolf jest kobieciarzem, znamy jego dwie żony: Asumu i Kyrie. W Requiem of the Golden Witch razem z Kyrie zabijają większość rodziny. Według Hideyoshiego zawsze wie co robić.

HistoriaEdytuj

Legend of The Golden WitchEdytuj

Na naradzie pierwszy wspomina temat spadku. Wtedy Hideyoshi komentuje go powyższym komplementem. Nerwowo przełyka ślinę, gdy wybiega Natsuhi, ale dochodzi do siebie i razem z Evą stawiają Kraussowi warunki. Potem jest widziany jako postać tła. Również przerażony jest listem od Beatrice. Pierwszy podsuwa Battlerowi pomysł, że on zostanie zabity.  Lepsze relacje z synem Rudolfa ma jego żona, nie on, co dowodzi chłodnych relacji między nimi. Następnego dnia zostaje znaleziony z Rosą, Gohdą, Kyrie, Kraussem i Shannon w składziku.

Status

Nie żyje

WspomnieniaEdytuj

Legend of The Golden WitchEdytuj

Jego ciało zostało znaleziony w składziku, w ogrodzie różanym. Wierzono, że jego twarz została oszpecona po śmierci. Ma prawo opłakiwać swoje złe szczęście.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki