FANDOM

Rosa Ushiromiya

200px-Rosa1.png

205px-Ros c11 akuwarai1.png

Charakterystyka
Imię Ushiromiya Rosa
右代宮 楼座
Płeć Kobieta
Wiek 35 lat
Kolor włosów Blond
Kolor oczu Brązowy
Rasa Człowiek
Pierwszy raz w Legend of the Golden Witch
Seiyū Ami Koshimizu

Rosa Ushiromiya (右代宮 楼座 Ushiromiya Rōza?) to czwarte i najmłodsze dziecko Kinza a także matka Marii. Ma trzydzieści pięć lat.

Relacje Edytuj

Wygląd Edytuj

Ma brązowe włosy, ścięte w stylu hime cut, które opadają za ramiona. Jej oczy, pierwotnie czarne, zostały zmienione na kolor brązowy ze względu na wydanie anime i gry PS3. Ma jasną skórę i małej wielkości biust.

Nosi długą, czarną sukienkę z czerwonym dołem, godło rodziny Ushiromiya widnieje na chusteczce. Zwyczajowy strój to szaroniebieska kamizelka, biała koszula z długim rękawem oraz żabotem i dopasowana, niebieska spódnica.

W młodości nosiła kraciastą, czerwono-czarną spódnicę, niebieską kamizelkę na białą bluzkę z długim rękawem. Włosy wiązała w kucyk.

CharakterEdytuj

Na początku nie znamy dokładnie jej charakteru, ponieważ w pierwszej części mówi bardzo niewiele. Można było spostrzec w jej zachowaniu surowość i wysokie wymagania względem córki. Jest impulsywna, łatwo daje się ponieść emocjom. Najpierw mówi, potem zastanawia się nad tym, co powiedziała. Posiada firmę Anti-Rosa, która zajmuje się projektowaniem ubrań. Przez pracę, Maria często zostawała sama. Nie podoba jej się, że jej córka interesuje się czarami. Jest przerażona, kiedy Maria mówi jej o Beatrice, gdyż wiedźma jest odrodzoną Beatrice Ushiromiya, której śmierci była winna wiele lat temu. Zazwyczaj po pobiciu/nakrzyczeniu na Marię jedna się z córką, która jest zadowolona, że matka nie jest kontrolowana przez mroczną wiedźmę.

Historia Edytuj

Legend of the Golden Witch Edytuj

Na początku widać ją, gdy wszystkich członków rodziny przedstawia Battler. Nie rzuca się w oczy. Podczas zebrania spokojnie siedzi naprzeciwko Kyrie i pije napój z trzymanej w ręku filiżanki. Dopiero Rudolf wytyka jej brak zainteresowania sprawą z czego wynika, że Rosa jest raczej cicha i nie pcha się do kłótni spowodowanej dziedziczeniem majątku.Wnioski są niestety błędne. Kiedy Maria woła ją w ogrodzie, wzdycha i przychodzi do niej jednak jakby z poczuciem ograniczenia. Nic nie rzuca się w oczy, dopóki Maria nie zaczyna piszczeć, a Rosa cierpi na ból głowy. Upomina Marię, a gdy ta ją ignoruje dochodzi do rękoczynu. Teraz wszystko się gmatwa, ale nader wszystko przeważają jej dwie widoczne cechy; że jest tak zwaną gorącą głową i nie panuje nad emocjami. Gdy Battler zwraca się do niej po imieniu można wywnioskować, że jest pobłażliwa dla młodszych członków rodziny. Jest bardzo rozgoryczona z powodu niedojrzałego zachowania córki. Potem zła odchodzi mówiąc córce żeby szukała sobie tej swojej róży. Jeszcze raz się odwraca i wzdycha odchodząc. Po jakimś czasie, gdy Marii nadal nie ma, martwi się i zaczyna jej szukać. Kiedy ją znajduje córkę, przytula ją z płaczem i przeprasza. Nie reaguje już na ciągłe powtarzanie Moja róża... Jest przerażona, widząc list Beatrice. Potem już jej nie widać. Zostaje zamordowana.

Status:
nie żyje

Wspomnienia Edytuj

Legend of The Golden Witch Edytuj

Missing :

Jej korpus został znaleziony

w składziku, w ogrodzie różanym.

Wierzono, że jej twarz

została oszpecona po śmierci.

Kolejne spotkanie jest możliwe.

Więc, nie smućmy się

Ciekawostki Edytuj

  • Rosa w Ougon Musou Kyoku ma dużo większy biust niż w anime, pierwszej grze i adaptacji PS3.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki