FANDOM

Ronove
Ron a11 default 1.png
Charakterystyka
Imię Ronove, Demoniczny Lokaj
Płeć Mężczyzna
Wiek 1000+
Kolor włosów Czarny
Kolor oczu Niebieski
Rasa Demon
Pierwszy raz w Banquet of the Golden Witch
Seiyū Tomokazu Sugita

Ronove należy do Wielkich Demonów 72 Filarów. Aktualnie jest służącym, a także najsilniejszym meblem Beatrice, z którą zawarł kontrakt.

RelacjeEdytuj

WyglądEdytuj

Ronove ma czarne włosy, niebieskie oczy, ubrany w strój typowego lokaja.

CharakterEdytuj

Ronove jest mistrzem czarnego humoru. Niby zachowuje się poważnie, ale świadomie dogryza niektórym ubierając te słowa w inną wypowiedź. Jest złośliwy, kiedy ma zły dzień. Jako lokaj musi przecież też znać się na kuchni. Nie może szpeciwić się woli swojej pani. Może jednak używać czerwonej prawdy. Ronove jest również bardzo silny, potrafi wskrzesić człowieka, jednak wskrzeszony nie uniknie swego przeznaczenia. Posiada też bardzo charakterystyczny śmiech. Ronove zajmuje 27 miejsce wśród szlachty piekła. Beatrice mówi, że jest użyteczny, ale dość zuchwały jeśli chodzi o język, denerwuje mnie, że czasami zapomina o szacunku należnemu swej pani.

HistoriaEdytuj

Banquet of the Golden WitchEdytuj

Ronove pojawia się po raz pierwszy w Bankiecie Złotej Wiedźmy. Mimo tego, że jest przeciwnikiem Battlera nie może wykonać żadnego ruchu bez pozwolenia Beatrice. Po rozwiązaniu zagadki epitafium przez Evę, zostaje służącym kolejnej Beatrice.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego postać odwołuje się do demona Renowe, nauczającego retoryki i języków. Dostarcza także dobrych służących oraz łask ze strony przyjaciół i wrogów.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki