FANDOM

4cec4d6778a96021a324883906f697611254881054 full

Rokkenjima

Rokkenjima to fikcyjna wyspa, na której w większości dzieje się akcja Umineko no Naku Koro ni. Rokkenjima mierzy ok. 10 km i jest pokryta głównie przez las.

Rokkenjima jest własnością i główną siedzibą zamożnej rodziny Ushiromiya. W przeszłości była nazywana Azukijima, bo mówiono, że mieszkały tam złe duchy, do czasu aż mnich buddyjski wybudował świątynię na szczycie skał i przepędził demony. Kinzo Ushiromiya, głowa rodu mieszkał tam ze swoim najstarszym synem Kraussem i jego rodziną. Wydarzenie na zjeździe w 1986 roku, kiedy to dochodzi do serii dziwnych morderstw jest głównym punktem wizualnej powieści.

Banquet of the Golden Witch Edytuj

W "Banquet of the Golden Witch" poznajemy istnienie mniejszej rezydencji na Rokkenjimie o nazwie Kuwadorian. W roku 1967 Kinzo udaje się uwięzić Beatrice w ludzkim ciele i zapieczętować jej wspomnienia. Beatrice, jako człowiek mieszkała sama w Kuwadorian. Rosa przypadkiem odnalazła tą rezydencje i spytała czy chce "zobaczyć świat zewnętrzny", w rezultacie ludzka Beatrice spadła z urwiska i zmarła na miejscu. Po swojej śmierci, Beatrice odzyskała wszystkie wspomnienia, uprawnienia i zdolności. Do rezydencji prowadzi sieć tajnych, podziemnych korytarzy.

Rokkenjimaisland

Rokkenjima z lotu ptaka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki