FANDOM

Requiem of the Golden Witch jest trzecim głównym łukiem oraz siódmą częścią serii Umineko No Naku Koro Ni: Chiru. 
1278256435002

OpisEdytuj

Dziewczyny powiedziały: "Bez miłości nie można niczego zobaczyć"

Rzeczy, które da się zobaczyć z miłością. Rzeczy, które będę mogła zobaczyć ze względu na miłość.

Poprzez poznanie miłości i wiarę w magie, drzwi do Złotej Krainy zostaną otwarte.

Jednak opowieść o miłości kończy się tutaj. To, co będziemy teraz opowiadać to już tylko opowieść o okrutnej tragedii i surowych prawach.

To, dlatego, że nowy krzywy mistrz gry pragnie więcej krzyków agonii niż szeptów miłości...

Przebić się przez iluzje, pobrudzić ręce krwią tragedii i wyrwać serce Złotej Wiedźmy!! To jest droga "odpowiedzi", której szukasz.

Ze względu na ingerencje osób trzecich, zarówno historia jak i punkt widzenia staje się coraz bardziej złożony. , ‘‘Kiedy jest rzeczywistość? Co to jest iluzja? Jak jest stworzona?

Przez czyją wole ta historia naprawdę powtarza?

Iluzja Wiedźmy zrodzona z miłości wreszcie się rozproszyła. Ale co pozostaje poza nią...?

Siódma gra zaczyna się od wiedźmy Bernkastel, jako mistrza gry, inkwizytor Willard H. Wright, który był pierwszym arcybiskupem agencji umorzenia klasy SSVD, jako detektyw w świecie, w, którym Battler Ushiromiya nie podejmuje się zjazdu rodzinnego. Postanowieniem Bernkastel jest przypisanie Willowi rozwiązania tajemniczy śmierci Beatrice na wyspie Rokkenjimie.

Siódma gra wprowadza nas w alternatywny świat, w którym Natsuhi nie odrzuca dziecka przyznanego jej przez Kinzo dziewiętnaście lat temu. W rezultacie dziecko, które jest dzieckiem Kinza i jego córki z Beatrice Castiglioni wyrasta na Lion Ushiromiya, spadkobiercę rodzinyUshiromiya. Ponieważ dziecko nie spadło z klifu, Złota Wiedźma Beatrice nie istnieje.

Nowe postacieEdytuj

W tym łuku są wprowadzone następujące postacie:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki