FANDOM

Maria Ushiromiya

Ushiromiya Maria3

Ushiromiya Maria4

Lady Maria1

Charakterystyka
Imię Ushiromiya Maria
Płeć Kobieta
Wiek 9 lat
Tytuły Maria, Wiedźma Źródła
Kolor włosów Brązowe
Kolor oczu Fioletowe
Rasa Człowiek
Pierwszy raz w Legend of the Golden Witch
Seiyū Yui Horie

Maria Ushiromiya, Wiedźma Źrodla/Początku (右代宮 真里亞 Ushiromiya Maria?) - bohaterka serii Umineko no Naku Koro ni, córka Rosy i wnuczka Kinza. Ze względu na swoje wrodzone zdolności magiczne (których Kinzo nie posiadał), została wiedźmą. Podczas serii szczyci się swoją wiedzą o magii, zna też na pamięć treść epitafium Beatrice. Mimo że uczęszcza już do szkoły podstawowej, zachowuje się bardzo dziecinnie - jakby była jeszcze młodsza, przez co często denerwuje jej matkę. Maria uwielbia droczyć się ze swoim kuzynem Battlerem, ale wpada w złość, kiedy ten nie chce uwierzyć w istnienie wiedźm.

Relacje Edytuj

Wygląd Edytuj

Maria jest młodą dziewczyną o brązowych, średniej długości włosach i fioletowych oczach. Zazwyczaj nosi różową koszulę z długimi rękawami i ciemnoniebieski gorset ze złotym orłem - herbem rodu Ushiromiya - po lewej stronie. Do czarnej spódnicy z różową lamówką i zakolanówek z falbanką dobiera czerwone buciki. Najbardziej charakterystyczną rzeczą w jej ubiorze jest opaska z koroną.

Maria prawie zawsze nosi ze sobą różową torbę z czerwoną kokardą, w której przechowuje listy otrzymane przez Beatrice. W tej torbie często nosi także swojego pluszaka - Sakutaro.

Charakter Edytuj

Maria pozornie wygląda na słodką dziewczynkę. Ma dziewięć lat, lecz dla Rosy niezrozumiałe jest dlaczego wydaje różne piszczące dźwięki i zachowuje się jak małe dziecko. Kiedy chodzi o wiedźmy jej tęczówki oczu zmniejszają się i dostaje napadów śmiechu. Mimo, iż matka znęca się nad nią, dziewczynka nie jest na nią zła. Dopiero, gdy zabiła ona Sakutarou, wybuchła i przemieniła się w wiedźmę. Stała się przez chwilę sadystyczna i nieobliczalna zabijając Rosę kilka razy. Bardzo martwi się chorymi roślinami. Przez swoją różę zapłaciła potężnym ciosem od matki. Często mówi o sobie w trzeciej osobie liczby pojedynczej, np. "Maria wie kto to jest!". Jednym z jej atutów jest świetna pamięć. Ma dobre relacje z Batlerem. Widać to, kiedy ją przytulił, a ona go pocałowała. Uważa Beatrice za jej prawdziwą przyjaciółkę i mentorkę.

Wspomnienia Edytuj

Legend of The Golden Witch Edytuj

Maria death

Śmierć Marii

Missing

Kihihihihihihihihihi

Notatka od Marii Edytuj

W chwili gdy będziesz to czytać, ja prawdopodobnie nie będę już żyć.
Poza tym mogą, ale nie muszą być tam moje zwłoki.
Jednakże czytając to, proszę, odkryj prawdę.
To wszystko, czego pragnę.
—— Ushiromiya, Maria

Ciekawostki Edytuj

  • Jej głos zawdzięczamy tej samej aktorce, która podkładała głos Hanyuu.
  • Jest odcinek, w którym ogląda Higurashi no Naku Koro ni Kai w telewizji.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki