Fandom

Wiki o Umineko no naku koro ni Wiki

Lambdadelta

69stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
Lambdadelta
ラムダデルタ
200px-Lambdadelta1.png
Charakterystyka
Imię Lambdadelta, Wiedżma Pewności
Płeć Kobieta
Wiek 1000+
Kolor włosów Blond
Kolor oczu Czerwony
Rasa Wiedźma
Pierwszy raz w Turn of the Golden Witch
Seiyū Fuyuka Ōura

Lambdadelta, Wiedźma Pewności (絶対の魔女ラムダデルタ Zettai no Majo Ramudaderuta?) lub Wiedźma Absolutu. Na początku znana jako najpotężniejsza wiedźma we wszechświecie, jednak zostaje pokonana przez Bernkastel (o którą dba, ale ukrywa swoje prawdziwe uczucia) w Innej Grze.

Wygląd Edytuj

Wygląda jak mała dziewczynka ze złotymi włosami (tak naprawdę żyje już więcej niż tysiąc lat). W oryginalnej grze jej oczy są pomarańczowe, ale na potrzeby anime zostały zmienione na czerwone/różowe (tak samo w grze PS3).

Nosi różową sukienkę i kapelusz, paskowane biało-różowe skarpety, ciemnoróżowe buty i czarne, długie rękawiczki. Na sukni, kapeluszu i butach pełno jest kokardek, wyglądających jakby cukierki. Widnieje też kilka liści i dynia. Można zobaczyć sznurek pereł na dole sukni

Relacje Edytuj

Charakter Edytuj

Troszkę kapryśna i mimo swej wielkiej mocy wydaje się być lekkomyślna. Te osoby, które jej się podobają będą mogły otrzymać jej uśmiech. Jako czarownica uważa, że ciężko pracujący zostaną nagrodzeni. Ma ogromny szacunek wśród ludzi jako wiedźma. Uwielbia zastawiać pułapki, a jej głównym celem jest uwięzienie Bernkastel w grze na wieczność.

Rola w grach Edytuj

W piątej części jest nowym Masterem.

Ciekawostki Edytuj

  • Śmieje się praktycznie w ten sam sposób co Satoko Houjou, a także ma tę samą słabość do zastawiania pułapek.
  • Mówi się, że Lambdalelta jest bardzo podobna do Miyo Takano z serii Higurashi no Naku Koro ni, zarówno z wyglądu, jak i osobowości.
    • Szczególnym podobieństwem między obiema bohaterkami są ich imiona. "Lambdadelta" (λδ) w grece oznacza trzydzieści cztery, zaś "Miyo" (三四) używa kanji na liczby 3 oraz 4. W dodatku prawdziwe imię Shannon, "Sayo", również może być tłumaczone w ten sposób.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki