FANDOM

Krauss Ushiromiya (右代宮 蔵臼 'Ushiromiya Kurausu'?) to pierwszy syn Kinzo i najstarsze jego dziecko. Ma 52 lata.
Cla a11 default 1

Krauss Ushiromiya

RelacjeEdytuj

WyglądEdytuj

Krauss ma ciemnozłoty kolor włosów i szare oczy. Nosi wyblakłoniebieską koszulę z herbem rodziny Ushiromiya na kołnierzu i czarną kamizelkę, a na to włada bordowy garnitur z jednoskrzydłym orłem. Takiego samego koloru ma również spodnie. Buty są białe, nosi jeszcze jasnożółty krawat.

CharakterEdytuj

Krauss jest raczej spokojny i opanowany, ale niezdrowo dumny z bycia spadkobiercą rodziny Ushiromiya. Nie wiemy, czy naprawdę robi lewe interesy, włączając w to kapitał ojca. To fakt, że myśli o rozbudowaniu swoich nieruchomości i powiększeniu ośrodka, jednak stale jest krytykowany przez zazdrosne rodzeństwo. Jest trochę złośliwy, ale nie aż tak bardzo jak np. Eva. Na ogół słucha cierpliwie rodzeństwa, potem dopiero gasi ich ciętą ripostą na temat pieniędzy. Chce zrobić razem z Natsuhi z Jessici wielką damę. Jest kochany przez żonę i córkę. Jego twarz nabiera surowości. Ma przez cały czas wyraz twarzy przypominający chytry uśmiech.

HisotriaEdytuj

Legend of The Golden WitchEdytuj

Krauss puka na początku do drzwi ojca, krzycząc, aby otworzył. Potem powiedział Nienawidzę, kiedy tak się zachowuje. Następnie widziany na posiedzeniu rodzinnym. Możemy zobaczyć, że nie jest zbyt lubiany w rodzinie. Nie wierzy w Beatrice i twierdzi, że to bzdura. Ukazał to przy odczytywaniu listu, stale uspokajany. Pokazał Natsuhi sztabkę złota. Po burzowej nocy, został znaleziony martwy w składziku różanym.

Status

Nie żyje

WspomnieniaEdytuj

Legend of The Golden WitchEdytuj

Jego ciało zostało znalezione w składziku, w ogrodzie różanym. Przycyzna śmierci nie jest znana, twarz rozdarto już po niej.

To początek wszystkiego.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki