FANDOM

Kanon (嘉音), tak naprawdę Yoshiya (嘉哉) to młody sługa, brat Shannon i chłopak Jessici. Ma szesnaście lat. Jest jedną z osobowości Yasu.
150px-Kan a12 default 2

Kanon z Anime

WyglądEdytuj

Kanon ma ciemnoszare włosy oraz błękitne oczy. Nosi czarną koszulkę i czerwone spodnie, oraz brązowe buty. Na kołnierzu widnieje symbol jednoskrzydłego orła. Do kołnierza przypięte jest coś na kształt fioletowego krawatu lub chusteczki.

RelacjeEdytuj

CharakterEdytuj

W chwili obecnej jest ostatnim meblem którego zatrudnił Kinzo. Ze względu na doświadczenie, które Kanon dopiero gromadzi, nie jest zbytnio krytykowany. Otrzymał serce, ale dość słabo wykonuje swoje obowiązki jeśli porównać go do Shannon. Wydaje się być on słaby i wątły. Dostał od swego pana cenne rady w sprawie walki. Chłodny, poważny, traktujący swą pracę jak przeznaczenie, może się wydawać, że rozkazy Kinzo to jego życie.

Kanon w Legend of The Golden WitchEdytuj

Kanon pierwszy raz jest ukazany w ogrodzie różanym. Od razu rzuca się w oczy jego chłodny charakter. Następnie widzimy go, kiedy zaprasza dzieci na kolację. Pierwszy zauważa brak Marii. Odrzuca zaproszenie Shannon do gry. Razem z Genjim szukają rano Gohdy i Sayo. Tego samego dnia z babcią, idą do kotłowni sprawdzić, pochodzenie tajemniczego smrodu zwłok. Kanon sam schodzi sprawdzić, zostawiając Chiyo na schodach. Chwyta broń, a wokół niego zaczynają latać złote motyle. Gdy pokój ostatecznie się rozjaśnia Kanon tylko przez chwilę widzi jego wnętrze. Zostaje ugodzony w pierś Stawką Szatana. Gdy przyszła reszta jeszcze żył, ale pomoc i tak nadeszła za późno...

Status

Nie żyje

WspomnieniaEdytuj

Legend of The Golden WitchEdytuj

Został znaleziony w kotłowni, z przebitą kołkiem piersią.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki