FANDOM

Jessica Ushiromiya (右代宮 朱志香 Ushiromiya Jeshika?) to córka najstarszego z rodzeństwa Kraussa i Natsuhi. Przyrodnia siostra Lion. Ma 18 lat                                                                    
Ushiromiya Jessica9

Jessica Ushiromiya

RelacjeEdytuj

WyglądEdytuj

Jessica jest bardzo ładną, młodą dziewczyną. Jej blond włosy są raczej lekko kręcone i zwykle związane w kucyk. Oczy są czarne w visual novel, stały się szaroniebieskie w anime i jasnoniebieskie w wersji PS3. Ma jasną skórę,smukłą sylwetkę i dosyć duży biust również uwielbiany przez Battlera. Przez większość czasu nosi granatowy żakiet z białą koszulą i czerwonym krawatem. Na dole czerwona i dwuwarstwowa mini, zakolanówki i czarne buty. Znak rodziny Ushiromiya nosi na rękawie.

CharakterEdytuj

Jessica ma miłe usposobienie. Jest pracowitą i energiczną dziewczyną. Jest założycielką zespoły rockowego i bardzo dobrą uczennicą. Często jednak pokazuje buntowniczą stronę, przez co Natsuhi często ją upomina. Krauss i jego żona wymagają wyrafinowanego charakteru dla dziedziczki majątku Ushiromiya. Jednak ją te kapitały nie obchodzą. Denerwuje ją zachowanie rodziców, przez co czasami wydaje się jakby ich znienawidziła. Ale w pierwszej części, gdy znaleziono jej ojca martwego, płakała za nim i to bardzo. Jest wybuchowa, szczególnie jeśli chodzi o Battlera, który często od niej obrywa. Kocha się w Kanonie i próbuje zwrócić na siebie jego uwagę. Ma słabe płuca i częste napady astmy.

WspomnieniaEdytuj

Legend of The Golden WitchEdytuj

Nawet ona zgodziła się iść do długo oczekiwanej, Złotej Krainy. Wszystko się skończyło, magia znikła przez jednego głupca, który nie wierzył w czarownicę.

Następnie została rozerwana na kawałki i zjedzona przez demony. Poszła do piekła.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki