FANDOM

Hideyoshi Ushiromiya (右代宮 秀吉 'Ushiromiya Hideyoshi'?) to mąż Evy i ojciec Georga. Nie znany jest jego wiek.
Ushiromiya Hideyoshi2.png

Ushiromiya Hideyoshi

RelacjeEdytuj

WyglądEdytuj

Hideyoshi jest grubszym mężczyzną z czarnymi, lichymi włosami i brązowymi oczami. Pod nosem zarysowane są wyraźnie wąsy. Jego skóra jest opalona.

Nosi jasnobrązową marynarkę ze złotymi guzikami a pod nią czerwoną koszulę i nietypowy, różowy krawat. Jego buty są czarne

CharakterEdytuj

Widać, że jest przeciwieństwem Evy. To dobry przykład dla przyciągających się przeciwieństw. Nie tylko w wyglądzie (chuda-gruby), ale i w charakterze. Chwali dużo rzeczy na dworze i jest raczej zabawny (moment z ,,magiczną ręką). Widać, że oddałby się swojej żonie. Najbardziej łączy ich jedna wspólna cecha: pragnienie zawładnięcia imperium Ushiromiya. Jest zazdrosny o Kraussa. Jego uśmiechnięta twarz jest bardzo ceniona w spotkaniach rodzinnych.

WspomnieniaEdytuj

Legend of The Golden WitchEdytuj

Został znaleziony w łazience, w tym samym gościnnym pokoju co Eva, i jak Eva miał przebite czoło.  Niepostrzegany łańcuch w szczelinie. Nie jest zauważalny ani osiągalny. Hej, jak człowiek mógłby go zabić? Kihihihihihihihihihihihi.

CiekawostkiEdytuj

  • W anime jest chudszy w kwestii wystającego brzucha, ale szerszy niż w orginalnej grze.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki