FANDOM

Dawn of the Golden Witch jest drugim łukiem głównym serii Umineko no Naku Koro ni Chiru. Naciska bardziej niż poprzednie części na miłość i tajemnice. Została wydana 30 grudnia 2009 roku.
260px-Umi ep6

FabułaEdytuj

Beatrice zostaje wskrzeszona, ale nie posiada swoich wspomnień. Obecnie jest słodką dziewczyną tą, jaką opisywała ją Rosa, kiedy spotkała Beatrice w Kuwadorian. Beatrice odnosi się do Battlera, jako Szanowny Ojcze i zrobi wszystko żeby uczynić go szczęśliwym. Battler z drugiej strony jest rozwścieczony faktem, iż nie jest to Beatrice, którą kiedyś znał.

Battler po wskrzeszeniu Beatrice zdobywa tytuł Nieskończonego Czarodzieja i zostaje Mistrzem Gry. Przyjmuje również Erikę, jako swojego przeciwnika.

Kiedy Battler sprzeciwia się Erice, Chick Beatrice wchodzi do portretu i spotyka się z duchem Beatrice z Rokkenjimy. Obie zaczynają interesować się sobą, gdyż są do siebie bardzo podobne, jednak posiadają one wiele różnić np. Duch Beatrice nie może dotknąć pająków ani talizmanów w przeciwieństwie do Chick Beatrice.

Nowe postacieEdytuj

W tym łuku są wprowadzone następujące postacie:

LudzieEdytuj

MebleEdytuj

WiedźmyEdytuj