FANDOM

Ber a11 default 1

Bernkastel, Wiedźma Cudów (奇跡の魔女ベルンカステル) jest potężną wiedźmą, żyjącą już od tysiąca lat. Żyje w świecie, w którym pojęcia takie jak los może być zwizualizowane. Dzięki swojej ogromnej mocy jest zdolna do czynienia cudów, jednak ceną za to jest złamanie jej serca. Jest główną antagonistką w Chiru.

Relacje Edytuj

Wygląd Edytuj

Bernkastel ma długie, proste, stalowo-niebieskie włosy i pozbawione emocji fioletowe oczy. Nosi czarno-białą sukienkę w stylu Gothic Lolita z niebieską kokardą przy szyi, czarne buty i białe podkolanówki. Spod sukni wystaje koci ogon z przywiązaną kokardką. Jej piersi w visual novel są dość małe, ale widoczne, podczas gdy w anime wydale się całkowicie płaska. Jej bronią jest czarna kosa, którą rozdziela cuda od rzeczywistości.

Profil Edytuj

Lubi wino i pikantne jedzenie. Nienawidzi nudy i ludzi, którzy nie uczą się na własnych błędach. Może użyć "magii cudów", aby powstrzymać złe wydarzenia, o ile szansa na zmianę na lepsze nie wynosi 0%.

Mimo jej słodkiego wyglądu i wrażenia beznamiętności, Bernkastel ma naprawdę pokręconą osobowość. Jest sadystyczna, może również poświęcić każdego tylko dla rozrywki.

CiekawostkiEdytuj

  • Bernkastel jest alter-ego Furude Riki z Higurashi no Naku Koro ni. Powstała z rozpaczy każdej Riki, która zginęła. Całe Higurashi no Naku Koro ni jest grą pomiędzy Bernkastel a Featherine (później Lambdadeltą). Frederica chciała odkryć, kto jest jej mordercą.
  • Ryukishi07 wyjawił, że ma bardzo rozbudowane plany względem jej oraz innych potężnych wiedźm- Lambdadelty i Featherine.
  • Bernkastel lubi spoilerować i nie waha się wyjawić tajemnic uczestnikom gry, lecz z uwagi na zasady, których musi przestrzegać, daje tylko małe wskazówki.
  • W Świcie Złotej Wiedźmy, kiedy Lambdadelta opowiada o koszmarze błędu logicznego, jako przykład podaje grę, w której Bern zostaje uwięziona w formie kota. Lambdadelta wyjaśnia, że tak jak w Twierdzeniu o nieskończonej liczbie małp, Bernkastel musiała wciskać przyciski na klawiaturze przez stulecia, zanim nie utworzyła słowa "Cud". Dzięki temu zyskała tytuł Wiedźmy Cudów.
  • Jest możliwe, że Bernkastel otrzymała tytuł Wiedźmy Cudów, ponieważ jest świadoma tego, że cuda się nie zdarzają i wszystko to jest kwestią losu.
  • Nie może ona sprawić, by cud się ziścił, jeśli prawdopodobieństwo na jego istnienie wynosi 0%.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki