FANDOM

Beelzebub1.png

Beelzebub, szósta Siostra

Beelzebub jest szóstą Siostrą. Reprezentuje demona Belzebuba, a także grzech Łakomstwa.

RelacjeEdytuj

OpisEdytuj

Jest meblem wysokiego poziomu stworzonym przez Beatrice. Teoretycznie ma własną wolę, jednak nie może sprzeciwić się poleceniom wydanym przez swojego mistrza. W swojej ludzkiej formie jest dość silna, ale kiedy powraca do swojej prawdziwej formy pokazuje swój prawdziwy, przerażający potencjał.

Beelzebub jest smakoszem. Znana jest ze swojego obżarstwa. By zrobić dobrą potrawę jest gotowa użyć każdego składnika - nawet swojego ciała. Jej osobowość podobna jest do Mammon - we dwie walczą o te same rzeczy. Zawsze mówi o jedzeniu, dlatego ma najbardziej uspakajający wpływ na otoczenie pośród Sióstr.

WyglądEdytuj

Ma blond włosy spięte w dwa kręcone kucyki. Jej cera jest jasna. Ma duże, czerwone oczy. Nosi zwyczajowy strój Sióstr. Na "spódniczce" ma wyszytego złotego orła rodziny Ushiromiya.

HistoriaEdytuj

Turn of the Golden WitchEdytuj

Razem z siostrami morduje obecnych na Rokkenjimie, z polecenia swojej mistrzyni. W tym rozdziale zabija Gohdę poprzez przebicie jego głowy.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki