FANDOM

Bea c11 def1.png

Beatrice Castiglioni

Beatrice "Bice" Castiglioni (ベアトリーチェ "ビーチェ" カスティリオーニ 'Beatorīche "Bīce" Kasutiriōni'?) była pierwszą i prawdziwą miłością Kinzo Ushiromiyi. Według wielu plotek także jego kochanką. Córka włoskiego urzędnika Italian Social Republic.                                                                               

RelacjeEdytuj

WyglądEdytuj

Bice miała blond włosy upięte tak samo jak antagonistka, jej imienniczka. Taką samą posiada również twarz i oczy. Jej ubranie: biała tunika z filoetowym golfem oraz zielone spodnie.

CharakterEdytuj

To wesoła kobieta, która jest bardzo inteligentna. Pochodzi z arystokrackiej włoskiej rodziny i jest traktowana jako szlachetna dama. Pomimo początków, jest dość męską i trudną kobietą. Jest bardzo przyjazna, jej przyjaciele nazywają ją Bice.

HistoriaEdytuj

Requim of Golden WitchEdytuj

Beatrice widać tylko we wspomnieniach Kinzo w Requim of Golden Witch kiedy Lion i Willard.H.Wright pytają się go o tytułową bohaterkę. Kinzo poznał ją, gdy był żołnierzem na Rokkenjime w czasie wojny. Jej łódź zostaje uszkodzona, z powodu wycieku gazu mnóstwo ofiar zginęło w środku, razem z ojcem Beatrice.

Czas spędzony na wyspie zbliżył ich do siebie. Tch dwoje znalazło dla siebie współczucie, rozmawiali o wzajemnym życiu i zainteresowaniach. Kiedy rozmawiali zrozumieli piękno życia i się zakochali. Jedyni przeżyli bitwę, mimo iż Beatrice zostaje ranna. Umiera, krótko po wydaniu na świat córki, Beatrice Ushiromiya.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej ubrania są czerwono-biało-zielone. Zupełnie jak flaga Włoch, kraju z którego pochodzi jej ojciec.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki