FANDOM

Battler Ushiromiya
Ushiromiya Battler2.png
Charakterystyka
Imię Battler Ushiromiya, Mag Nieskończoności
Płeć mężczyzna
Wiek 18
Kolor włosów Rude
Kolor oczu Niebieskie
Rasa Człowiek, Czarodziej
Pierwszy raz w Legend of the Golden Witch
Seiyū Daisuke Ono

Battler Ushiromiya (右代宮 戦人 Ushiromiya Batora?) protagonista serii Umineko no naku koro ni. Większość serii jest oparta na jego walce z wiedźmą Rokkenjimy, Beatrice, gdzie Battler próbuje dowieść, że wszystkie morderstwa zostały popełnione przez człowieka, a magiczne moce nie istnieją. Później przyjmuje pseudonim artystyczny Tohya Hachiyo, który dzieli wraz z Ikuko Hachiyo, aby opisać historię tragedii na wyspie.

RelacjeEdytuj

Przed animeEdytuj

Battler jest osiemnastoletnim synem Rudolfa oraz Asumu Ushiromiya. Jest jednym z kuzynów, przybyłych na Rokkenjimę w 1986 roku.  Po śmierci matki mieszkał przez 6 lat z jej rodzicami. W czasie wydarzeń z Rokkenjimy, Battler po raz pierwszy od długiego czasu spotyka się z resztą rodziny. Nie lubi swojego ojca, którego często nazywa idiotą. Lubi i szanuje swoją macochę - Kyrie, lecz myśli o niej bardziej jako o starszej siostrze, niż przybranej matce. W Sojuszu Złotej Wiedźmy dowiadujemy się, że Kyrie jest jednak jego prawdziwą matką. Ma młodszą siostrę, Ange.

WyglądEdytuj

Battler jest młodym i wysokim mężczyzną z nastroszonymi czerwonymi włosami. W anime, Umineko: Majo to Suiri no Rondo, oraz na portrecie w Zmierzchu Złotej Wiedźmy ma niebieskie oczy, zaś w oryginalnej nowelce - brązowe. Zwyczajowym strojem bohatera jest garnitur w kolorze kości słoniowej, bordowa koszula, czarne buty i krawat. W Zmierzchu widzimy go ubranego w czarną pelerynę z herbem rodu Ushiromiya (podobną do tej, którą nosił Kinzo), co symbolizuje jego pozycję Mistrza Gry.

CharakterEdytuj

Najbardziej zauważalną cechą Battlera jest duma i nieugiętość. Nawet kiedy w walce z Beatrice wydaje się być w sytuacji bez wyjścia, wymyśla wciąż nowe teorie. Jest energiczny, a jego zachowanie wydaje się być bardzo prowokujące. Lubi patrzeć na kobiece piersi i jest czasami "cholernie zboczony". Bardzo często puszczają mu nerwy. Jest sprytny i uparty. Nie ma szacunku dla ojca, bardziej kocha matkę, niż jego.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki