FANDOM

Asumu Ushiromiya (右代宮 明日夢) to pierwsza żona Rudolfa, zmarła sześć lat przed akcją serialu.
Asumu.png

Asumu Ushiromiya

RelacjeEdytuj

WyglądEdytuj

Asumu narysowana jest tylko w mandze, prawie nigdy nie widzimy jej twarzy, zostaje ona pokazana tylko we wspomnieniach Battlera. Jej włosy były krótkie, falowane, do ramion. Najczęściej chodziła w luźnych, domowych strojach w których przeważały spódnice. Chociaż w wielu fan-artach kolor jej włosów przeważa jako rudy.

Charakter i HistoriaEdytuj

Początkowo jest ona uważana za matkę Battlera, aż do Sojuszu Złotej Wiedźmy, gdy dowiadujemy się, że była tylko przybraną jego matką. Rudolf zdradził Asumu z Kyrie. Druga przeżyła bardzo sposób w jaki zachowała się Asumu. Ta gdy dowiedziała się o wszystkim, zareagowała bezdusznie. Nie pojawia się w serii jako jedna z bohaterów, ale za to często wspominana jest we wskazówkach. Mimo częstych oczerniań przez Kyrie, była osobą delikatną, wiedzącą dokładnie co Rudolfa gryzie. Dogadywała się z Battlerem bardzo dobrze. Rudolf ożenił się z nią nie z obowiązku lecz z miłości. Bardzo cierpiał po jej śmierci. Też miała dziecko, niestety nic o nim nie wiemy, prawdopodobnie zmarło. Jeszcze co do charakteru: nie zauważała, że Rudolf umawia się z innymi, nie wiemy czy próbowała być ślepa na to, czy może nie zwracała na to uwagi. Według Kyrie była błyskotliwa.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki